Welkom bij Huisartsenpraktijk Rijnsweerd

Wij zijn sinds 1 oktober 2024 geopend en zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Wij werken zonder assistentes, zodat u altijd direct contact heeft met een huisarts. Wilt u eerst een kennismakingsgesprek? Bel ons dan, bij voorkeur tussen 8:00 - 9:00, om hiervoor een afspraak in te plannen.

Tussen 8:00 - 17:00 zijn wij ten alle tijden telefonisch bereikbaar voor spoed. In dit geval kiest u voor nummer 1 in het keuzemenu.

U kunt bij ons zelf online een spreekuurafspraak inplannen of ons een e-consult sturen. Dit doet u via de patientenomgeving. Van deze mogelijkheid kunt u gebruikt maken als u bij ons bent ingeschreven. Let op: na het aanmaken van uw account moeten wij deze nog accorderen. Maximaal 24 uur na het aanmaken van uw account is deze actief. Bij uw eerste afspraak op de praktijk vragen wij u een identificatiebewijs mee te nemen, zodat wij dit kunnen controleren.

Voor logistieke vragen zijn we ook via e-mail bereikbaar. Let op: gebruik ons mailadres niet voor medisch inhoudelijke vragen.

Is er sprake van spoed buiten kantoortijden? Bel dan met de huisartsenpost.

 

 

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.